Verzending & betaling

Bezorgen – leveren
Alle materialen die op deze webshop besteld worden, worden geleverd voor zover de (vracht)auto komen kan. U dient zelf de pallets in ontvangst te nemen, te controleren (op vervoersschade) en naar binnen te brengen. De chauffeurs (van de pakketdiensten) tillen niet ivm ARBO-wetgeving.

Bezorgkosten
De bezorgkosten zijn inclusief, behalve voor de Waddeneilanden en het buitenland.

Indien u bestelt vanaf de Waddeneilanden of vanuit het buitenland (bijv. België) worden de bezorg-/verzendkosten met u overlegd. Als u alsnog van de koop afziet wordt het aankoopbedrag aan u geretourneerd. U kunt ook vooraf, via de ‘offertelijst’ (eerst inloggen) of email, de verzendkosten opvragen of telefonisch contact met ons opnemen.

Andere materialen (besteld buiten de website)
Materialen buiten deze webshop besteld (bijv. tegels) worden apart berekend en bezorging en kosten vooraf overlegd.

Levertijd
De meeste artikelen zijn op voorraad en kunnen binnen enkele dagen geleverd worden. Andere zullen wellicht geïmporteerd moeten worden, deze levertijd in overleg. Wij streven ernaar hierover helder te communiceren.

Overschrijding van de levertijd geeft de koper geen recht tot annulering van de order, noch tot weigering van de ontvangst c.q. betaling van de goederen, noch op enigerlei schadevergoeding, tenzij zulks tussentijds tussen koper en verkoper uitdrukkelijk is overeengekomen. M.u.v. uw bedenktijd van zeven dagen.

Retour – schade
Wanneer u de goederen beschadigd aangeleverd krijgt dient u dit zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 48 uur bij ons te melden en de goederen terug te sturen. Graag voorzien van een foto.

Voorts kunt u het product binnen 30 werkdagen na ontvangst retourneren. Het product kan in de originele verpakking, onaangebroken en onbeschadigd met originele aankoopnota bij ons in de showroom afgegeven worden. De verzendkosten of kosten van een transporteur zijn voor uw eigen rekening. Eventuele transportschade ontstaan tijdens het retourneren zijn voor rekening van de klant. Om problemen te voorkomen adviseren wij u de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen.

Nadat het product door ons is retour genomen, zullen wij het onderwerpen aan een inspectie en beoordelen of het voldoet aan de eisen, in ongeschonden conditie is. Indien dit het geval is, zullen wij binnen 15 dagen het aankoopbedrag per bank aan u retourneren.

Retour – garantie
Allereerst willen wij benadrukken dat alle baden-in-luxe.nl producten voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Alle door ons verkochte producten ondergaan een streng eisenpakket.

Mochten producten onverhoopt toch niet de beloofde levensduur halen, dan is de standaard fabrieksgarantie en wettelijk verplichte garantie van toepassing.

Retour – speciaal bestelde of ‘Sale’-artikelen
Alle op maat gemaakte of speciaal bestelde artikelen of artikelen gekocht via ‘Sale’ kunnen niet geretourneerd worden.

Koopovereenkomst
De koop is pas definitief als u onze bevestiging ontvangen heeft. Vervolgens heeft u 7 dagen bedenktijd.
U kunt het product binnen 30 werkdagen na ontvangst retourneren. Het product dient in de originele verpakking, onaangebroken en onbeschadigd met originele aankoopnota bij ons in de showroom afgegeven te worden. De verzendkosten of kosten van een transporteur zijn voor uw eigen rekening. Eventuele transportschade ontstaan tijdens het retourneren zijn voor rekening van de klant. Om problemen te voorkomen adviseren wij u de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen.
Nadat het product door ons is retour genomen, zullen wij het onderwerpen aan een inspectie en beoordelen of het voldoet aan de eisen, in ongeschonden conditie is. Indien dit het geval is, zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag per bank aan u retourneren.

Aansprakelijkheid
1. De aansprakelijkheid van verkoper, als in het vorige artikel bedoeld, alsook iedere andere aansprakelijkheid, voortvloeiend uit andere feiten of omstandigheden, gaat nimmer verder dan vergoeding van de factuurwaarde van goederen, zulks ter keuze van koper en voor zover verkoper in staat is om soortgelijke goederen te leveren.
2. Derden kunnen nimmer aanspraken jegens verkoper doen gelden.
3. De verkoper is nimmer aansprakelijk voor gevolgschade en indirecte bedrijfsschade, stagnatie, vertraging van de bouw, verlies van orders, winstderving, bewerkings-kosten en dergelijke. De verkoper is nimmer aansprakelijk voor kosten, schade en interesten die het gevolg zijn van daden, nalatigheden of adviezen van personen in dienst van de verkoper en/of personen die door de verkoper worden ingeschakeld bij het uitvoeren van de overeenkomst.

Betaling
Via de webshop betaalt u met Ideal, Paypal of Mistercash. Uiteraard kunt u ook per pin bij ons in de showroom te Rotterdam afrekenen. Stuur uw opdracht dan via inloggen/registratie en vervolgens als ‘offertelijst’ door (zie bij ieder product de button ‘offertelijst’). U kunt uw offertelijst terugvinden bovenin de webshop in ‘mijn account’. Daarnaast is er de mogelijkheid om te betalen met Rembours. Dit betekend niets anders als betalen aan de deur bij levering. DPD en dienen cash te worden betaald, dus niet met pin. DPD hanteert een maximaal bedrag van €2500,- in Nederland en €5000,- in België. Voor de Rembours optie rekenen wij €30,- extra kosten.

Prijzen
Alle prijzen zijn in euro’s en incl. 21% BTW.
————————————————————————————————-
Algemene leveringsvoorwaarden Baden-in-luxe.nl, Stone Company Projects BV te Rotterdam KvK nr 61677892.