Om u geen hinder te laten ondervinden van onze ambitieuze verhuizing, zijn wij van 9-3-2024 t/m 16-4-2024 gesloten voor klantbezoek.

Klantenservice

Heeft u een vraag of wilt u advies? Stone Company ontvangt u graag in onze showroom om u te voorzien van advies onder het genot van wat te drinken. Het is wel raadzaam vanwege de drukte om een afspraak in te plannen mocht u uitgebreid advies willen hebben.

Daarnaast kunt u direct contact met ons opnemen via een van onderstaande mogelijkheden:

Stuur een e-mail naar projects@stonecompany.nl

Bel naar +31 10 28 575 85

Wellicht heeft u een vraag die hieronder al bij de meest gestelde vragen wordt beantwoord.

Veelgestelde vragen

  • Bestellen
  • Betalen
  • Garantie
  • Levertijd en bezorging
  • Openingstijden
  • Overige
  • Retourneren
  • Showroom
  • Zakelijk

Bestellen

Bestellen voor de eerste keer?

U kunt via de knop ā€˜bestellenā€™ (zonder inloggen) het winkelmandje vullen. Rechts bovenin verschijnt het winkelmandje dat u op ieder moment kunt controleren en vervolgens de producten, na het invullen van naam en afleveradres, met Ideal, Paypal, Mistercash of achteraf (50% van de aankoop) betalen. Alle prijzen zijn inclusief 21% btw. Eerst bestellen en dan betalen kan ook per pin bij ons in de showroom te Rotterdam. Zie hieronder: Hoe betalen?

Betalen

Hoe betalen?

Via de webshop betaalt u met Ideal, Paypal of Mistercash. Uiteraard kunt u ook per pin bij ons in de showroom te Rotterdam afrekenen. Stuur uw opdracht dan via inloggen/registratie en vervolgens als ā€˜offertelijstā€™ door (zie bij ieder product de button ā€˜offertelijstā€™). U kunt uw offertelijst terugvinden bovenin de webshop in ā€˜mijn accountā€™. Daarnaast is er de mogelijkheid om te betalen met Rembours. Dit betekend niets anders als betalen aan de deur bij levering. DPD dient cash te worden betaald, dus niet met pin. DPD hanteert een maximaal bedrag van ā‚¬2500,- in Nederland en ā‚¬5000,- in BelgiĆ«. Voor de Rembours optie rekenen wij ā‚¬30,- extra kosten. U kunt ook een bestelling en vervolgens betaling aanvragen via projects@stonecompany.nl

Verzendkosten Nederland of buitenland?

Geen verzendkosten in Nederland vanaf een orderbedrag van ā‚¬150,- euro m.u.v. de Waddeneilanden. Indien u bestelt vanaf de Waddeneilanden of vanuit het buitenland (bijv. BelgiĆ«) worden de verzendkosten met u overlegd. Als u alsnog van de aankoop afziet wordt het aankoopbedrag aan u geretourneerd. U kunt ook vooraf via de ā€˜offertelijstā€™ (eerst inloggen) of email projects@stonecompany.nl de verzendkosten opvragen of telefonisch contact met ons opnemen.

Garantie

Garantie/reparatie

Op onze producten zijn uiteraard alle fabrieksgaranties van toepassing. Binnen de garantieperiode zal de reparatie doorgaans gratis uitgevoerd worden. Buiten de garantieperiode zal eerst een offerte gemaakt worden voor deze reparatie. Hiervoor hebben we goede fotoā€™s nodig van het betreffende product waarna een prijsopgaaf afgegeven zal worden. Kleine krasjes op geborsteld RVS kranen horen bij het product en zijn uitgesloten van garantie of omruilen.

Schade?

Beschadigde verpakkingen/producten dienen binnen 48 uur na ontvangst aan Baden-in-luxe/Stone Company gemeld te worden en per email, voorzien van een foto en uw bevindingen, verstuurd te worden naar projects@stonecompany.nl Krasjes op geborsteld RVS kranen kunnen horen bij het product en zijn uitgesloten van garantie of omruilen.

Levertijd en bezorging

Levertijden

Sommige artikelen zijn op voorraad en kunnen binnen enkele dagen geleverd worden, andere zijn afhankelijk van de leveranciers. Wij houden u op de hoogte van de levertijden. Via track en trace kunt u, indien gewenst, uw pakket volgen. Heeft u spoed? Laat het ons weten! Zie ook: INFORMATIE ā€“ bezorging

Bezorging

Via postNL of DHL

Openingstijden

Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 – 17:00.

Showroom

Onze showroom is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 09:30 – 16:30.

Overige

Onduidelijkheden/klachten?

Uiteraard besteden we veel aandacht en service aan u als klant en onze producten. Maar helaas gaat er wel eens iets mis. Een webshop vullen is mensenwerk, er kunnen dus onvolkomenheden in zitten. Mocht dit aan de orde zijn, dan overleggen wij dit zo spoedig mogelijk met u. Hebt u klachten over service, leveringen, producten of onduidelijkheden of wellicht niet werkzame items op de website? Meld dit alstublieft via projects@stonecompany.nl

Privacy regels

Alle verstrekte gegevens zullen strikt gebruikt worden door Stone Company voor het betalingsverkeer en het afstemmen of verzenden van de orders. Deze zullen niet voor andere toepassingen gebruikt worden.

Retourneren

Herroepingsrecht

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier (zie informatiepagina ā€˜retournerenā€™). De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Let op! De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld: Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn. Kortom: Op maat gemaakte producten en dergelijke kunnen niet geretourneerd worden.

Order annuleren of product retrourneren/ruilen?

Na ontvangst van de bestelling kunt u de order binnen 14 werkdagen annuleren. De bestelde materialen dienen bij Stone Company z.s.m. aangemeld te worden en onbeschadigd, ongebruikt en in een onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden. U betaalt dan alleen de verzend- of vrachtkosten. U kunt het product eveneens binnen 14 dagen ruilen. Op maat gemaakte producten kunnen NIET geretourneerd worden. Zie: INFORMATIE ā€“ klantenservice ā€“ retourneren

Showroom

Waar kunt u de materialen zien?

Bij Stone Company in Rotterdam zijn de meeste artikelen te zien in ons ā€˜experience centerā€™/showroom. Check in ieder geval of uw artikel aanwezig is, desgewenst kunnen wij een showroommodel laten komen. Zie: INFORMATIE ā€“ showroom

Merken

Het assortiment is samengesteld uit topmerken van hoogwaardige kwaliteit. Het is onmogelijk alle producten van al onze leveranciers op de webshop te plaatsen. Bent u op zoek naar een specifiek product? Laat het ons weten!

Zakelijk

Vakhandel?

Voor architecten, aannemers, interieurarchitecten, installateurs en stylisten zijn wij tevens groothandel. U kunt met een KvK nr. of BTW nr. via de mail een goedkeuring aanvragen voor speciale condities. Meer info? Neem telefonisch contact 010 285 75 85 op of email naar info@stonecompany.nl.

Heeft u nog vragen?

Heeft u nog geen antwoord gevonden op uw vraag en wilt u liever contact opnemen via een formulier. Vul dan hieronder uw gegevens in en stel uw vraag in het vak onder “bericht”. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

"*" geeft vereiste velden aan

Toestemming*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.